FANDOM

Ogniste szaleństwo (ang. Fireball Frenzy) - jedna z minigier w grze School of Dragons, której domena znajduje się w Smoczej Akademii (Dragon Academy). Kieruje nią Sączysmark (Snotlout).

Ogólny opis Edytuj Edytuj

Gra polega na dosiadaniu swojego (dorosłego lub młodego) smoka i z jego pomocą strzelaniu ogniem do tarcz. Jeśli smok jest jeszcze mały, siedzi się na Szczerbatku. Trzeba strzelać do tarcz z wizerunkami owiec, smoków oraz Łupieżców, natomiast unikać trafienia w tarcze z Czkawką oraz Astrid. Żeby strzelić do danej tarczy, należy namierzyć na nią celownik i nacisnąć spację lub lewy przycisk myszy.

Podczas trybu z tarczą Czkawki zasady są takie same lecz postacie na tarczach są inne. Runda trwa dwa przejścia nie jedno tak jak ze smokiem. Ten tryb można odblokować tylko po ukończeniu misji z gronklowym żelazem.

Tarcze mogą się poruszać w pionie, w poziomie, obracać się lub nagle pojawiać. Za każdą tarczę otrzymuje się określone punkty. W zależności od tego, w jaką tarczę się trafi, otrzymuje się określoną liczbę punktów.

  • Owca - +50pkt;
  • Łupieżca - +100pkt;
  • Smok - +500pkt;
  • Astrid - -100pkt;
  • Czkawka - -200pkt.

Podczas trybu z tarczą Czkawki:

  • Dagur - +200pkt;
  • Krzykozgon - +500pkt;
  • Szczerbatek - -200pkt.

Nagrody Edytuj Edytuj

Po zakończeniu gry (w trybie multiplayer) możemy dostać:

  • za zwycięstwo - 15 pucharków;
  • za porażkę - -15 pucharków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki